Veckans och halvårets vin...

Jag antar att typ alla som läser den här bloggen är ganska trött på att se Louis Jadots Bourgogne Rouge varje gång ni går in här. I alla fall om ni går in på datorversionen, och det borde ni för jag slet fan för att få till min bloggdesign! Det är en väldigt fin bild på en väldigt fin flaska, men det är dags att den försvinner. När jag flyttade till Stockholm visste jag redan då att jag inte skulle ha tid att hålla uppe veckans vin. Jag skulle inte ha pengarna för det heller eftersom det faktiskt innebar att jag köpte en flaska vin varje vecka. Jag kommer fortfarande ha kvar bilden med klicklänken, men veckans vin är pausat just nu. Jag kanske börjar med månadens vin eller något liknande men det får vi se tids nog. Jag hoppas (om jag har kvar bloggen fortfarande) att jag kommer ta upp veckans vin igen till sommaren. Så länge får ni nöja er med att läsa om alla de viner jag köper och dricker istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

VECKANS VIN

OM FREDRIK
Mitt namn är Fredrik Karlsson och min passion i livet är vin. Jag är 21 år och bor i Stockholm där jag pluggar till arkitekt. Jag kommer från Kungsbacka som ligger på den rätta sidan om Sverige söder om Göteborg . Här skriver jag om de viner jag dricker och köper. Jag skriver om vinkunskap, provningar och annat kul om denna fantasktiska dryck. Jag skriver också om vad jag gör i mitt liv och om mina andra intressen. Därför heter bloggen såklart Livet genom ett vinglas. Välkommen!


Follow


RSS 2.0