RHOA

Om kvällarna borde jag egentligen läsa en bok vi ska skriva ett referat om på jullovet. Är jag inte sugen på det kan jag ju alltid blogga lite, planera lite om eventutskottet eller göra något annat vettigt. Vettigt är nyckelordet här. Vad gör jag istället om kvällarna nu? Jo jag kollar på Real Housewives of Atlanta... Det dumma i detta är att jag inte följer en ny säsong som går just nu, utan det är att jag har börjat kolla på förra årets säsong. Det innebär att varje kväll jag får ett bra tillfälle att läsa min bok, finns det ett 1000 gånger mer lockande avsnitt av RHOA att kolla på istället. Och snart börjar Vanderpump Rules och Real Housewives of Beverly Hills och det vill jag ju absolut inte missa! Seriehösten är härlig och underbar, men den gör att min produktivitetsångest fastnar i vinkelvolten. 
 
Imorgon har vi delkritik för del fyra i projektet. Det ska bli spännande och lite läskigt. Jag har gått utanför min komfortzon i det här projektet. Vilket är superbra och jag tycker att det är kul, DOCK så är det ju väldigt nervigt och lite läskigt. Men det kommer nog gå super. Det ska bli skönt att bli klar med den här delen och sedan få helg. Det har varit ett tufft moment på grund av lite missförstånd av uppgiften. Många fick börja om eller utveckla sin idé (mig själv inkluderad) efter tisdagens handledning med lärarna. Det var tråkigt men den byggnaden jag har nu är så mycket bättre än vad jag hade innan.
 
Nu måste jag sluta skriva, det blev en kortis idag. Jag måste ju hinna med ett avsnitt av RHOA innan läggdags. Jaaa jag måste! Läggdags närmar sig med stormsteg också eftersom jag tänkte vara en timme tidigare i skolan imorgon för att hinna förbereda mig. Så imorgon ringer klockan 5.30. Ja jag mår bra, det är inte self harm Jag gillar faktiskt tidiga morgnar väldigt mycket! MEN då måste jag ha fått minst 7 timmar och 20 minuters sömn också. 
Nu är det dags för the ladies of Atlanta! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

VECKANS VIN

OM FREDRIK
Mitt namn är Fredrik Karlsson och min passion i livet är vin. Jag är 21 år och bor i Stockholm där jag pluggar till arkitekt. Jag kommer från Kungsbacka som ligger på den rätta sidan om Sverige söder om Göteborg . Här skriver jag om de viner jag dricker och köper. Jag skriver om vinkunskap, provningar och annat kul om denna fantasktiska dryck. Jag skriver också om vad jag gör i mitt liv och om mina andra intressen. Därför heter bloggen såklart Livet genom ett vinglas. Välkommen!


Follow


RSS 2.0